Curacao, here we come! - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu Curacao, here we come! - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu

Curacao, here we come!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Januari 2010 | Nederland, Slootdorp

Jaja, daar ga ik weer! Ondertussen zit ik alweer een half jaar in ons koude kikkerlandje, dus hoog tijd om weer naar de andere kant van de wereld te vertrekken dacht ik zo! :) En wel naar Curacao! Waar het momenteel ruim 30 °C warmer is dan hier, maar daar zal ik verder niet over uitwijden. En als klap op de vuurpijl ga ik ook nog eens samen met Vincent! Na elkaar vorig jaar maar zo’n 2 maanden gezien te hebben in de periode van een jaar vonden we het nu hoog tijd om samen de wereld over te gaan :)

Ik zal daar dan gaan afstuderen bij de Bank van de Nederlandse Antillen (BNA), en Vincent gaat daar aan het werk. Wat weten we nog niet, dat komt wel. Alles op z’n tijd hè op de Antillen :D
Aangezien het zo’n 2 maanden heeft moeten duren voordat personeelszaken kon besluiten of ik wel of niet kon komen voor de stage, ben ik bang dat ik toch echt zal moeten gaat wennen aan de gemakzuchtige mentaliteit, en alles op z’n gemakje. Ik ben toch meer van het snel werken, me aan afspraken houden, op tijd komen en “hup, hup hup”. Maargoed.

En dit alles gaat gebeuren op 31 januari. Ja, dat is inderdaad nog maar 29 dagen!
Om 9:35 vliegen we van Amsterdam via Sint-Maarten naar Willemstad, alwaar we ons zullen begeven naar ons appartement, waar we in ons zwempak zullen springen, naar het strand zullen rennen (of een duik in ons eigen zwembad zullen nemen, daar ben ik nog niet helemaal uit), in het azuurblauwe water zullen zwemmen, heeeeerlijk in de zon zullen gaan liggen met een cocktail, en......oké, ik zeg al niks meer.


Tot zover dit introducerende bericht, waarschijnlijk komt het volgende verhaal vanaf Curacao!

Adiós!

  • 02 Januari 2010 - 22:03

    Marije:

    Hey Ils!

    Wat super zeg, ik had nog niet gehoord dat het al definitief was geworden! Echt cool dat jullie samen gaan, maar zullen jullie wel gaan missen hoor! Voorlopig zijn jullie nog een paar weken hier, dus moeten we nog maar een keer flink te stappen. :) Zal jullie verhalen en foto's weer fanatiek gaan volgen natuurlijk!

    Dikke kus Marije

  • 02 Januari 2010 - 22:34

    Mam:

    Jaja, daar ga je dan weer.
    Helemaal naar Curacao.Ik hoop dat we dan weer lekker vaak (dagelijks) kunnen msnn.
    Heel vervelend dat ik daar dan ook weer naartoe moet:P Maar ik offer me wel weer op.

    En zoals ze daar dan zeggen:

    Ajo!

  • 03 Januari 2010 - 10:05

    Marloes:

    Leuk! Heb je eindelijk antwoord gekregen? Heel veel plezier! Geniet er maar van! ;) Maar dat gaat vast wel lukken, ook nu Vincent mee gaat! Geniet maar van het blauwe water, witte stranden en je cocktailtje!

  • 03 Januari 2010 - 11:14

    Dolf:

    Hoi Ils,
    Bovenstaand verhaaltje vind ik een heel irritant stukje m.n. de uitweiding over het azuur blauwe water en zwembad enz.
    Nee hoor, ik vind het hartstikke leuk voor jullie. Misschien dat je vader en ik daar ook wel een inspectie van de duikwateren moeten gaan doen. Je weet nooit.
    Wens je alvast heel veel succes met het afstuderen op een "manjana" manier en natuurlijk Vincent met het vinden van werk.

    groetjes Dolf

  • 03 Januari 2010 - 11:52

    Petra:

    Heey Ilse!!

    Eindelijk dan reactie terug gehad!! Wat goed :-D! Ik ben echt heel jaloers! Heel veel succes en we houden contact (ik weet nog niet waar ik terecht kom haha).

    Xx Petra

  • 03 Januari 2010 - 14:31

    Isabelle:

    Grrrrmpfff potverdepotverdepotverdepotverdepotverdepotverdoriepomporiegrmpffggrrmmppff :(
    leuk hoor

  • 18 Januari 2010 - 01:40

    Wendy Van De Plasse:

    Hee Ils!
    Echt super dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat! Ik ben benieuwd wat je nu allemaal weer gaat meemaken.. ;)
    Zouden ze daar ook Penny Pinchers hebben??
    No worries Mate!
    Xx Wen

  • 02 Februari 2010 - 16:17

    Opa En Oma:

    Nou Ilse en Vincent deze reis is al weer heftig begonnen.
    Ben je zowat halfweg, moet die kist zonodig terug naar Schiphol.
    Ja, dat schiet natuurlijk niet op.
    Ik hoop dat de vlucht van maandag zonder oponthoud is verlopen.
    Wimjan en Karisma stonden jullie zeker al op te wachten op Hato.
    Jullie zijn zeker eerst naar Wimjan en Urmi´s huis gegaan.

    goed, dat hoor ik dan nog wel.

    Groetjes en XXXX
    van Opa en Oma

  • 03 Februari 2010 - 09:38

    Floorrr:

    ILS! En Vin! :P

    Vertel! Hoe is het? Al roodbruinverbrand? Ben benieuwd! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Slootdorp

Ilse

Living the Carribean dream :D

Actief sinds 01 Feb. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 27481

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 21 Juni 2010

Afstuderen op Curacao

01 Februari 2009 - 28 Juni 2009

Stage lopen op Tenerife

15 Augustus 2008 - 13 December 2008

Studeren in Amerika

Landen bezocht: