Farewell Flagstaff! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu Farewell Flagstaff! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu

Farewell Flagstaff!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 December 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

Nou, daar ga ik dan. Weer naar huis! Het is echt bizar hoe snel de afgelopen 4 maanden zijn gegaan. Ik heb het hier zo ontzettend naar mijn zin gehad. Zoveel beleefd en gezien, en zoveel ontzettend leuke en lieve mensen leren kennen!
Het is ook echt moeilijk te geloven dat ik over zo’n 27 uur weer op Schiphol sta!
Maar ik ben er klaar voor. Klaar om weer naar huis te gaan. Ik kwam, zag, en overwon :D

Maar ik ben maar voor 1,5 maand thuis want begin februari ga ik aan een stage van 5 maanden beginnen in Brussel! Ik zal vast af en toe wel even via deze site laten weten hoe het daar verloopt :)

Iedereen onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes, mailtjes, krabbels, kaartjes enz. enz. :) Vond het echt heel leuk om steeds wat van jullie te horen!

Nou, dan zeg ik bij deze vaarwel Flagstaff, tot ziens USA, en tot morgen jullie allemaal!! :D


Liefs, Ilse



Oja, hier nog even mijn vluchtschema. Voor degene die mij met een spandoek op Schiphol wil komen verwelkomen ;)

11:14 Flagstaff – 12:14 Phoenix US2854
12:59 Phoenix – 19:49 Philadelphia US259
21:00 Philadelphia – 10:35 Amsterdam!! US798

  • 13 December 2008 - 10:08

    Mam:

    Je laatste berichtje uit Flagstaff!! Ik weet nu al dat ik het msnn vreselijk ga missen. Misschien kunnen we het hier gewoon blijven doen, jij op de bank en ik achter mijn pc :) In ieder geval, hele goede reis en ik hoop dat je alle vluchten haal, want het is wel een strak schema! Wij staan op schiphol op je te wachten, dat van die spandoeken weet ik nog niet hoor! Nogmaals goede reis en tot morgen!

    Mam

  • 13 December 2008 - 11:27

    Marije:

    SPANNEND!!!!! :d
    je zit nu al in het vliegtuig, dus dit berichtje is zo ongeveer compleet overbodig, maar dat geeft niet :D.. Zin om je weer te zien!! Tot morgen!! (of wanneer je dit leest: tot gistermiddag! ;)) Kus!

  • 13 December 2008 - 12:45

    Dolf:

    Hallo Ilse,
    Welkom terug in het koude kikkerlandje Nederland wat nog steeds een gelukkig thuis is.

    groetjes Dolf

  • 13 December 2008 - 17:32

    Wen:

    Ja Ils, dat was het dan.. Als het goed is stap je nu bijna in het vliegtuig.. :)
    Ga het hier ook wel een beetje missen hoor.. Maar Brussel is vast ook leuk ;)
    Mooie profielfoto heb je trouwens.. En dat 3e vlaggetje bij Bezochte landen doet het hem.. Moet ik ook even doen.. Tot snel,
    Xx Wen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Ilse

Living the Carribean dream :D

Actief sinds 01 Feb. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 27438

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 21 Juni 2010

Afstuderen op Curacao

01 Februari 2009 - 28 Juni 2009

Stage lopen op Tenerife

15 Augustus 2008 - 13 December 2008

Studeren in Amerika

Landen bezocht: