Naar Amerika! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu Naar Amerika! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu

Naar Amerika!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Februari 2008 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal!
Zoals de meesten van jullie wel weten ga ik 15 augustus naar Amerika! Daar zal ik 4 maanden gaan studeren op de Northern Arizona University in Flagstaff, Arizona.
Regelmatig zal ik jullie hier op de hoogte houden van mijn ongetwijfeld vele avonturen!

Liefs, Ilse

  • 13 Maart 2008 - 21:12

    Anna:

    Hoi Ils!!

    Ik ben je eerste vriendje op je website! Hoezee! Heb je al gehoord wanneer je precies weg kan/moet, vanwege onze vakantie? :D Had je die all-in al bekeken die Marije had gevonden? Zag er ook wel goed uit! Heb er veel zin! Maar eerst mn laatste lootjes voor mijn eerste reis! gaat allemaal erg snel nu, zo die laatste paar weken. Jij bent ook al lekker aan het aftellen :P.. Spreek je zaterdag weer met Black Devils!
    Liefs Anna!

  • 13 Augustus 2008 - 18:29

    Marloes:

    Hallo!

    Oeh.. Je gaat al bijna erheen! Wat spannend allemaal!! ;) Alle spullen al lekker ingepakt?? Ik wilde je nog bellen, maar ik dacht dat je wel druk bezig was met alles inpakken enzo, dus ik wilde je niet storen! Maar ik wil je een hele fijne tijd wensen in Amerika! En laat me wat weten van wat je daar allemaal uitspookt!!

    Liefs (K)

  • 14 Augustus 2008 - 17:54

    Robert:

    Heej ils,

    wou ff teste of het werkte :P Prettige vlucht morgen ochtend en veel plezier.

    Ik ben je 2de vriendje op je website :D

  • 14 Augustus 2008 - 17:54

    Robert :

    ow 3de :S

  • 16 Augustus 2008 - 18:38

    Opa Gè:

    Heb je een voorspoedige reis gehad?Was het erg vermoeiend?
    Heel veel indrukken,denk hè?
    GeNietbervan,groeten Opa en Afra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Ilse

Living the Carribean dream :D

Actief sinds 01 Feb. 2008
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 27488

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 21 Juni 2010

Afstuderen op Curacao

01 Februari 2009 - 28 Juni 2009

Stage lopen op Tenerife

15 Augustus 2008 - 13 December 2008

Studeren in Amerika

Landen bezocht: