Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Augustus 2008 | Nederland, Slootdorp

Nog 1 nachtje! E-E-N!
M'n koffers staan klaar voor vertrek, de hele week heb ik afscheid genomen van vrienden en familie, de eerste dollars zijn binnen, dus ik ben er klaar voor!
Om 10:55 zal mijn vliegtuig opstijgen en om 19:38 Amerikaanse tijd zal mijn vliegtuig landen op het vliegveld van het heerlijke 30 graden warme (ja, even een jaloersmakertje er tussendoor :P) Flagstaff.
Iedereen bedankt voor de lieve cadeautjes, kaartjes en mailtjes.
Tot over 4 maanden!

Liefs, Ilse

• 14 Augustus 2008 - 19:28

Bart:

Hee Ilse,

Kekke achtergrond ;-)
    Heel veel plezier daar, volgens mij ga je het fantastisch naar je zin krijgen.

• 17 Augustus 2008 - 10:04

Sandra:

Hoi Ilse,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad. We willen je nogmaals heel veel plezier en succes wensen en zullen regelmatig op je site kijken voor nieuwe berichtjes en foto's.
    Veel liefs van Sandra, Marcel, Samantha, Ingmar en Sabine

• 17 Augustus 2008 - 12:06

Mam:

Hoi Ilse,

Mijn MSN staat aan hoor!
    Dus als je wakker bent.....

• 19 Augustus 2008 - 20:08

Samantha:

Haha, dat jaloersmakertje heeft niet echt gewerkt bij mij, in Zuid-Afrika en in Zuid-Frankrijk was het toch een beetje warmer (ahum, een beetje heel veel warmer) haha!! Ik hoop dat het leuk is daar en ik zie je over vier maandjes maar weer, he?

Nou, doei!
    Van je nichtje.