Nog even mijn adres - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu Nog even mijn adres - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Slippens - WaarBenJij.nu

Nog even mijn adres

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 Februari 2009 | Spanje, Madrid

Hier nog even mijn adres waar alle kaarten, brieven, Valentijnskaarten en verjaardagscadeaus naartoe kunnen ;) :D

Apartamentos Bambi
Ilse Slippens (apt.103)
C/. Enrique Talg, 15
Puerto de la Cruz
Tenerife, Islas Canarias

  • 03 Februari 2009 - 12:57

    Luciën:

    verjaardagcadeaus??????
    Kaarten????

  • 05 Februari 2009 - 09:21

    Opa Slip:

    je bent een geluksvogel groetjes.

  • 06 Februari 2009 - 18:56

    Opa Geld.:

    Hallo Lieve Ilse.
    Fijn dat alles goed is gegaan met de reis enz.
    Vraag: Als je de aankomsthal van het vliegveld uitkomt is de bushalte dan op loopafstand of moet je nog met een pendelbusje of zo.
    Wij hopen dat je daar een leuke tijd hebt en ook voldoende vrijetijd om het eiland te verkennen.
    Groetjes van opa en oma

  • 12 Februari 2009 - 11:13

    Mark:

    hee zus :D
    al een beetje gesettled daar, je bent er tenslotte nu alweer 10 dagen :D ik zie dat het daar nu 20graden is. We hebben hier de zelft temperatuur maar dan zonder die 0 :( Wanneer krijgen we weer een berichtje?
    groetjes mark

  • 19 Februari 2009 - 14:45

    Anna:

    Wij willen een nieuw verhaaaaallll....


  • 21 Februari 2009 - 10:30

    Marloes Koopman:

    Hee! Vermaak jij je daar een beetje? ;) Vast wel, je zit trouwens best wel dicht bij mij :P Hahah, je zit immers dichtbij Afrika... Leuk! Ik wacht wel weer op een nieuw verhaaltje!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Ilse

Living the Carribean dream :D

Actief sinds 01 Feb. 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 27481

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 21 Juni 2010

Afstuderen op Curacao

01 Februari 2009 - 28 Juni 2009

Stage lopen op Tenerife

15 Augustus 2008 - 13 December 2008

Studeren in Amerika

Landen bezocht: